A színésznő 2008-ban alapította meg életviteli tanácsadással foglalkozó cégét. A Goop annak ellenére nagyon jól megy, hogy elképesztően drágán kínálja szolgáltatásait, egészségügyi és szépségápolási termékeit, melyek értelemszerűen mind természetesek és bio alapanyagúak. A cég internetes oldalát (ami részben blog, részben webshop) havonta négymillió ember látogatja és egymillió előfizetője van.
A sikeres zenész és színész tíz éve ölt bele nem kevés pénzt néhány start-up vállalkozásba, amelyek azóta nagyon sikeresek lettek, hiszen az Uber, a Reddit és az AirBnB neve valószínűleg mindenkinek ismerősen cseng. Emellett létrehozott egy saját, digitális marketinggel és közösségi médiával foglalkozó céget is, valamint egy VIP-jegyek és élmények értékesítésével foglalkozó és egy exkluzív streaming „jegyeket” áruló vállalkozást is.
Jessica Alba is legalább annyira sikeres vállalkozóként, mint színészként. Az elmúlt években ugyanis ideje egy jelentős részét saját cége, a The Honest Company kötötte le, mely főleg babáknak szóló biokészítmények gyártásával és forgalmazásával foglalkozik. A vállalkozás mára milliárdos üzletté nőtte ki magát. A cég értéke elérte az 1,7 milliárd dollárt és bár ennek egy jelentős része a befektetőké, Jessica Albát sem kell nagyon sajnálni a 200 milliós vagyona miatt.
Ashton Kutcher egyike Hollywood legendás befektetőinek, a színésznek igen jó szeme van az induló tech cégek felfedezéséhez. Saját vállalata, az A-Grade Investments olyan start-upok indulásánál volt jelen, mint a Spotify, a Flipboard, az Airbnb vagy éppen az Uber.
Arról már nem is beszélve, hogy még 2009-ben részesedést vett a Skype-ban, ami azt jelentette, hogy amikor a Microsoft 2011-ben megvette a céget, Ashton Kutcher a befektetése háromszorosát aratta le. Nem csoda, hogy vagyonát 160 millió dollárra becsülik.
A 125 millió dolláros vagyonnal büszkélkedő Drew Barrymore bevételei nagy részét színész-producerként jegyzi, de nem kell szégyenkeznie saját vállalkozása miatt sem. A színésznő 2013-ban indított el a Flower Beauty kozmetikumokat, és a Flower Eyewear szemüvegeket gyártó cégét. A termékeket a legnagyobb amerikai kiskereskedelmi lánc, a Walmart is forgalmazza, ami tulajdonképpen majdnem garancia is a sikerre. Ha minden a tervei szerint halad, akkor a Flower-csoport hamarosan megjelenik az európai, az ausztrál és a kínai piacon is. Dicséretes, hogy Drew Barrymore is a lassú, de biztos növekedésben hisz inkább, szóval könnyen lehet, hogy a következő években sokat hallunk még a cégéről.