A londoni születésű Edwards sokat köszönhet egy jó ötletnek és a szerencséjének: rapbandák veszekedéseit és balhéit kezdte videózni, amivel egyre több követőt szerzett magának a Youtube-on. Köztük mára olyan sztárok is vannak, mint a Virgin vállalat tulajdonosaként is ismert Sir Richard Branson.
A mosolygós, fiatal lány abból az alapötletből indult ki, hogy biztonságosabbá kellene tenni a városi közlekedést, amit új típusú biciklis lámpákkal és egyebekkel egészített ki. Ezzel nem kis médiafigyelmet és bevételt seperhetett be.
A cég arra az egyszerűnek tűnő alapötletre épített, hogy a legtöbb vállalatnak szüksége plusz tárhelyre információi számára. Ebből jött létre az online fájlmegosztó és tartalom menedzsmentszolgáltatás, amely hamarosan milliomossá tette az alapítókat.
A ma már számos cég tulajdonosaként jegyzett ukrán fiatalember tojésüzemével alapozta meg sikerét. „Ha visszaemlékszünk, egy átlagos szovjet vagy ukrán család a kilencvenes években tojást evett, mert az volt olcsó” – nyilatkozta egyszer a ma már milliárdos üzletember, akinek jogi és közigazgatási, valamint mérnöki diplomája is van.
Az ötlet- és kutyagazda éppen keresett valakit, aki megsétáltathatná kedvenc négylábúját, amikor eszébe jutott a nagyszerű üzleti ötlet: nem csak egy portált indított, amelyen megfelelő kutyasétáltatót találhatsz magadnak, hanem egy franchise-t, amelyben csak olyan kutyasétáltatók vehetnek részt, akik számos gazdi (és eb)-barát feltételnek megfelelnek. Tehát ez nem csak sima apróhirdetős oldal hanem garancia arra is, hogy négylábú pajtásod jól fogja érezni magát. Azóta ő is milliomos.
Egy olasz borászat vezetője, Mario Moretti Polegato igen kellemetlen lábszaggal küzdött. 1994-ben feltalált egy olyan cipőt, amely a talpába fúrt apró lyukaknak köszönhetően szellőzik, és csökkenti a láb izzadását. Polegato megpróbálta a technológiát eladni a Nike-nak, de a sportruházati cég vezetői nem voltak elragadtatva az ötlettől. Ekkor létrehozta saját brandjét, a Geox cipőt. Az üzlet nagyion bejött, hiszen ma már mintegy 3 milliárd forintos vagyon felett diszponál.
Az osztrák Dietrich Mateschitz neve ma már a motorsportok rajongói számára ismerős, így valószínűleg kevesen tudják, hogy Chaleo Yoovidhya nevű társával együtt ő fejlesztette ki a Red Bull nevű energiaitalt. Az üzlettársak mintegy 20 évvel ezelőtt vágtak bele egy energiaitalt gyártó cég létrehozásába, ma pedig fejenként 4 milliárd dolláros bankszámlával rendelkeznek. Bár megtehetné, Mateschitz nem tétlenkedéssel tölti a napjait: céget vezet, magazint ad ki, és régi repülőgépeket gyűjt.